FULLSPÄCKAD HELG

0Hejhej

Håller på att packa för full rulle :D, snart kommer mormor och morfar och då får jag mina smycken till balen som är på torsdag :D.
Men iallafall idag blir det att kolla på dalahoppet med amanda sen fixa en sak på stan och till sist spar vi det bästa för då ska vi äta på Kina :D. Ikväll drar vi till klubben och rider och fixar våra pollar infr tävlingen imorgon :D. Mamma och josse kommer senare för dom ska också sova med oss :).
Josse ska vara min lilla hästskötare i morgon :).
Lördag blir det altså tävling i Insjön jag och amanda ska starta 90cm & 1 meter :) lite nervös jag kommer vara då :)
Sen på kvällen ska jag gosa lite med min logipogi :D.
Söndag blir det att åka till Insjön med Josefine för då är det ponny :)).
Men nu ska jag fortsätta packa :D
PUSSEN


HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0