Svar på frågor

hejhej hittade lite frågor som jag tänkte jag kunde svara på :).

din första kärlek?
Karl Forslund

vilken färg tycker du är snyggast på naglar ?
vita

vilken/vilka bloggar läser du(om du läser några?
jag läser på lite olika bloggar men mina vänners kissies och fanny staafs :D.

hur ofta tvättar du håret?
ca varannan dag :P

Hur har du mellannamnet?
jag har mitt mellannamn före mitt tilltalsnamn och kanske som ni förstår så heter jag då Maria :).

Vilken är ditt bästa smink?
min foundation och min mascara :D

Bästa filmerna?
stig larssons, fjorton suger, ungdomsfilmer/kärleks filmer, sen gillar jag beck och wallander :)


Vad andvänder du för schampoo/balsam ?
jag andvänder frisör schampoo och balsam

Vart ifrån får du din blogginspiration ?
jag kan ju inte precis säga att jag har nån blogg inspiration men jag plockar vell allt ur huvudet och min vardag :)

andvänder du ansiktsprodukter?
jag andvänder krämer och porrengörande medel :)

godaste godiset?
choklad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0