Weddingday

Hejhej

eller godmorgon kanske man ska säga, sitter med pappa och kollar lite på tv, typ flash forward nått av hans program :P.
Har hand om hästarna och hundarna så har nyss varit och fixat med dom :). SKa dra till jobbet snart hoppas på fint väder idag så att det bliur mycket folk :)).
Idag allihopa vet ni vell vad det är? Jo det är kungabröllopet mellan Viktoria och Daniel :).
Roligt men lite jobbigt eftersom dom tar upp typ allt i tv och tidning varför? alla andra som gifter sig är inte det lika viktigt? jag ska också vara på första sidan haha xD ;).
Iallafall så ska jag fixa mig nu sen drar jag. Efter jobbet blir det amanda hela dagen + kvällen + natten :), för imorgon är det avslutning på klubben ;).
pussen

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0