STEKARN

Hejhej

hela veckan + helgen har varit helt underbar, solen har varit på topp och termometern har stått på typ 20-23 grader varmt :). Min bränna är stor och gör välldigt ont efter att ha stått många timmar på ridbanan igår :P, men den är super ful :/ stakars mig som har den och att den kommer synas på skolavslutningen när jag ska ha min nya klänning :S. I fredags var det rix fm festival med amanda och massa andra människor, det var sjukt roligt bra musik och roli´ga människor :), igår var det hopptävling och jag stod på banan om hinderbyggare :P men stekte mest, och på kvällen blev det minigolf med amanda jag vann haha xD sen blev det falukalaset skit roligt även igår :). Idag sitter man hemma hos mormor och morfar och har det gött ;), varmt men just nu lite "boring" eftersom åskan är påväg och den tar förmodligen även regnet med sig :/. Nu ska jag steka dom sista minuterna, imorgon börjar sista veckan i skolan :)). PUSS

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0