Glee

Godmorgon allihopa :D

Har varit vaken sen kvart i 8 i morse då mina söta hund höll på att kissa på sig :P, en det gör inget för jag skulle ändå upp, blir ju att jobba idag :D. Glee är det som står framför mitt face just nu förutom datorn, älskar v erkligen det tvprogramet :P. I morgon kommer verkligen bli en sjukt rolig först jobb sen blir det falu cruisingen med iallafall jennie sen vet jag inte om vi ska hänga med madde eller hur det blir :D kommer iallafall bli roligt! blir vell säkert att se massa andra kompisar :P. Just ja sen på lördag blir det fest för då fuyller Madde 16 år :D Grattis till henne :P, blir att grilla sen drar vi vell ut :).
På fredag är det tävling i Avesta men jag ska bara följa med och hjälpa Linnea Boberg checka in hennes blogg www.hamiltonhrimnir.blogg.se :)).
Ska fixa lite men vi hörs pussenn

HUUGS(A)<333


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha men carro xD hamiltonhrimnir.blogg.se är det xD<3

2010-07-27 @ 23:11:36
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0