ECLIPSE

Hejhej

nu är jag hemkommen från bion :), jag tyckte att filmen var skit bra!. Men jag kan inte bestämma vilken av dom tre som är bäst :S ;).
Jag orkar inte förklara lite ur den utan det är lika bra att boka biljetter och kolla in den ;). Men jag kan lova att den är verkligen värd pengarna!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDDD

pussen
HUUGS(A)<333

jag var på filmen tillsammans med josefine hon har också blogg kika in där ;).
www.jossanochtheo.blogg.se
sen så kom jag 2a i månadens blogg inne på fridas blogg kolla in den
www.fridaastaar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Elin

Själv tkr jag att trean var bäst!:D

Du har rätt man slösar verkligen inga pengar!:)

2010-07-01 @ 21:53:05
URL: http://aalskatwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0