I´m really sorry :/

Hejhej

Jag är jätte ledsen att jag inte bloggat men jag har haft fullt upp :P. I onsdags var jag hemma hos Micaela efter skolan sen åkte jag på hoppgrupp som gick super bra :). Igår hade jag jennie här för vi bjöd henne på våfflor och glass, sen åkte mamma och pappa på nån fikaträff då drog vi hem till Jennie :).
Vi tränade på dansen och hade skit kul. Idag har det varit vanlig skol dag bara att jag och jennie inte ville vara med på idrotten så vi fick gå typ ca:4 km :O lika bra att åka skridskor :P. Sen hade vi ingen engelska för våran lärare var sjuk. På torsdag blir det Snabba Cash med klassen kommer bli skit roligt. Nu kommer Amanda snart vi ska vell till stallet och fixa lite smått och jag ska rida :). Imorgon blir det tävling Logi 70 cm och Walther 1m :D
Ha det bra nu ska mamma jag och pappa kolla på CSI Miami :).
pussen

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0