CRAZY GIRLS ;)

Hejhej

Var på hoppträning igår med walther :) gick super bra, sen var det tävlingmöte som också var roligt :).
När jag kom hem vara det kasta om kläder sen var det tjejmiddag hos Jessica som fyllt 17 år :D
Vi lagade kött och potatsgratäng med sallad och drack cider såg ut som värsta fin familjen ;).
Vi dansade skrattade och hade grymt roligt, gå in på min kompis blogg och kolla på bilder ;) www.carolinewalllin.blogg.se :D.
Idag är mormor och morfar här och firar mig, jag fyller ju 16år på tisdag :D.
Ska gå och vara social med dom sen blir det kina resturang :D

HUUGS(A)<333



Kommentarer
Postat av: caroline

Helt crazy :-D <3

2010-02-14 @ 14:42:25
URL: http://carolinewalllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0