16 IDAG

Idag fyller jag då 16 år :D så grattis till "lilla" mig ;). Jag fick imorse en övningskörningskylt :). Sen nu när jag kom hem från skolan fick jag ett par converse skor och en webb kamera :).
Egentligen har jag inte önskat mig nått av det jag fick fast i sommras önskade jag mig ett par converse men det kom tydligen mamma och pappsen ihåg :D Super glad blev jag iallafall över det :).
Sitter just nu och fipplar med webbisen hihi min nya kärlek just nu :).
Var nyss ute med  hunden och sprang jag sprang 3½ km utan att stanna så helt borta verkar ju inte min kondition vara :) men idag på idrotten på kondistestet sprang jag till typ level 6 kan man vell säga och förra gången vi hade det typ i 8an då sprang jag till level 11 :O fatta vad fort det går att tappa den :S fan att jag slutade på fotbollen ://.
Ska vara social med pappsen jag fyller ju ändå år ;) <3
Pussen

HUUGS(A)<333

 typ en sån här ;)

 inte den här färgen utan mina är typ rosa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0