3dagars :D

hejhej

okeej det var några timmar sen men ändå så kom jag hem "nyss" ifrån Gullnäsgården :D. Har tältat där med min nya klass + dom andra idrottsklasserna :), vi har haft super KUL! :D. Kollat på skräck film, spelat fotboll och brännboll, lekt lekar, gjort sammarbetsövningar som mitt lag vann :D. Det har iallafall varit super kul och man har lärt känna massa människor :). Nu ska jag snart äta men i min nya klass går dessa personer (skriver dock inte efternamnen) eftersom det kan finnas dom som inte vill det :P.

Jag
Siri
Ellen
Caroline
Josefine
Evelina
Emma
Jennifer
Tina
Kim
Lukas ?
Joakim "jocke"
Benjamin "benis"
Oscar
Oscar
Oscar
Mathias ?
Max
Kastriot
Amor
Adam
Jesper
Anton
Johannes
Felix

Tror det var alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0