Detaljerad olycka

Yes här kommer det lite mer exakt vad det var som hände igår :P.
Jag gallopperade för er som inte vet så springer hästen i den fortaste gångarten om man kan säga så :P. Iallafall så skulle jag vända över för jag kom för nära och då snubblade min häst på sitt eget framben och gick omkull, hon stog på huvudet så hon hade yp 700 kg på sitt huvud + lilla mig :P sen åkte jag i backen och även jag landade på huvudet.
När jag reste mig mådde jag bra lite ont i nacken bara men senare så blev jag yrslig och mådde illa och fick huvudvärk. Amandas mamma satt på mig en halskrage som stöd och sen drog vi till akuten, där satt vi och väntade länge jag blev undersökt och sen röntgad, jag hade en lindrig hjärnskakning och muskelsträckning i rygg och nacke.
Men nu mår jag bättre. pussen

HUUGS(A)<33

Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch!!! <3

2010-04-13 @ 22:01:31
URL: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0