C provet

Hejhej

Sitter nu hemma egenrligen slutar vi klockan 15:00 :P. Men idag blev det att sluta 13:25 :).
Men iallafall hade vi som start på dagen nationella matteprovet C :) Jag tyckte det gick jätte bra :D.
Sen missade vi bild tyska och so så det blev läsningen och svenskan kvar :P Jag fick tillbaka mitt svenska prov och jag fick ett starkt Vg :D. Sen hade vi ingen lärare på engelskan så vi pluggade lite självständigt i biblioteket :P.
Iallafall så kommer amanda snart eller hon slutar 15:20 och ska ta bussen från stan som går 16:05 :) yes yes yes det kommer bli skit kul :). Imorgon är vi lediga för vi har studiedag och jag ska vara med josefine :D.
Igår var jag på hoppclinik och löshoppning det var jätte roligt mest var löshoppningen eftersom jag inte kan så mycket om det ;). Ikväll är det mentalträning på klubben och jag och amanda ska dit :).
Nu ska jag kolla in tvn lite pussen

HUUGS(A)<33

+ att jag ska ta ett litet zumba pass se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0