Amandas Place ;)

Hejhej

har varit i skolan hela mitt liv känns det som idag :P nejdå vi hade rätt roligt speciellt sista lektionen då "brattar" vikarierade för våran engelska lärare xD. Men iallafall efter skolan så tog jag moppen till söderbamska skolan där amanda går och sen övertalade jag henne att ha en hockeyhjälm på sig när vi skulle åka moppe hihi ;) men iallafall så spöregnade det när vi åkte jag vart dygnsur (stavning?) om min jacka + att jag hade tunna svarta tights :O kallt som fa* ;). men iallafall är min pappa grymt snäll för det var meningen att jag skulle åka hem i det här pissvädret senare och det tar typ 45 minuter för mig.... men istället så ringer han och säger att jag kan lämna moppen och hämta den imorgon så hämtar han mig :DD. Yes men nu ska jag vara lite social med amanda vi håller på och pluggar lite eftersom i morgon i skolan så har vi nationellaproven i matte!!! :P.
pussen

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0