Wochenende =)

Japp då är helgen här så himmla skönt.
Dagen var rolig, vi hade musik förhör jag fick alla rätt på mitt förra och det jag gjorde nu fick jag nog 2 fel på :/.
På engelskan käkade vi lite godis i smyg haha :P. Gott med godis man kan inte hålla sig :P.
sen direkt efter var det läsning med claes, han är inte att leka med.
Så satt Mergim vid fönstret och läste, så kom Ulf springande utefrån.
Han sprang fram mot mergims fönster och skulle skrämma han, och då när han satt händer och huvud i mot så sprack det :S :O.
Han stack så fort han såg att claes satt där inne, men sen fick claes tag i han och då pratade dom :P.
Ulf fick ett jack i huvudet som det rann blodet ifrån :S
Innan engelskan drog jag och killarna i väg på mopparna och köpte godis :P.
Fredrik åkte med mig, och Viktor höll på att rammla HAHA :P.
Som sista lektionen hade vi Orgientering jag och Moa tog klart så att vi fick alla för Jennie var sjuk :/ men det gick bra ändå :P.
Nu sitter jag hemma och käkar godis som vanligt :p.

Ska snart äta HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0