Te

Japp nu blir det macka och te som pappa håller på att göra i ordning :).
Sitter här med hårmassören som mamma fick av mig, den är så jäkla skön :)
HIISAR DEN VERKLIGEN!! köp den kostar 129:- men det är värt dom pengarna :).
Ridningen gick rätt bra, hade Warre, och han hade hackamore. :S.
Mamma var på aloe möte, och köpte linement åt mina vader :) KÄRLEK TILL LINEMENT (L) <3
Nu ska jag vell äta då, imorgon blir det praoen :)
Jag och Jonna har även anmält oss till tävlingen på Warre och Walther :).
Ska bli så himmla kul, roligaste dagen i livet är när det är hemma tävlingar, och man får hjälpa till.

BRINNER VERKLIGEN FÖR HÄSTAR, dom är mitt liv!! <333

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0