Snälla...

Alltså vad håller vissa männsikor på med idag ?:O
Sitter i soffan med mammaoch pappa och tittar på lyxfällan.
Det är en familj med 4 barn som ligger i skuld 1,5 miljoner (hemma)
och studion (50,000 eller ännu mer).
Problemet är ej skulderna men det är att hon inte betalta in sina räkningar, och inte ens öppnat vissa kuvert.
Hon har 27 obetalda skulder i brev :OOOO
Dom vet inte om dom ens kunde hjälpa henne, men jag tror det :).
Tycker synd om henne och hennes man för hon är den första som skäms, och föstår vad det är som hänt sen blir hon ledsen m.m.
Andra som har varit med sitter bara såhär när dom pratar med dom "Ja?" "Ja?" hela tiden.!
Jag hatar sånna svar.
Jennie kommer ej till skolan i morgon så jag och Moa får springa själv på orgenteringen :P
Nu är snart den underbara helgen här:D
Imoergon ska nog Jelena komma hit och rida Alpus, sen på lördag blir det Trackträning på fm och konfaåterträff på kvällen sen söndag blir det Km i hunting med Logi :D:D.

Nus ka jag kolla klart

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0