Skola

Hejsan svejsan :D
Blir ett kort inlägg för jag åker på ridning om 10 min :P.
Idag var jennie sjuk tråkigt tråkigt.
Men dagen har vell varit bra, spelade kort på gården 2 ggr med carro w och elin :D
Sen hade vi trök teknik idag tycker verkligen inte att det är roligt längre.
På tyskan spelade vi upp dialogerna vi gjort, Daniel tyckte våran var bra :D
Åkte moppe med madde idag, på hemvägen så hände en liten rolig sak.
Elias i min klass sa till mig, Ingen tjej kan köra om mig för att min går ju så himmla fort (altså moppen).
Sen på hemvägen satt jag och madde två på en baotian och han ensam på en speed fighther.
Och vilka åkte om då, jo vi, jag kollade på han och bara "SUCKER!!!" han bara "fan :/".
HAHAHAHAHA ;).
Nu ska jag åka vi har hoppning i dag :D

Jag var med madde efter skolan vi pluggade jag tyska och hon spanska :P.
Sen drack vi te och ¨åt chokladbollar MUMS! :D
Jag ägde på trummor på guitar hero haha jag klarade medium ;P.

HUUGS(A)<333

<--- MADDES :D

 Elias fasst han har en svart och mörkblå ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0