Skola

Skolan har vell varit vanlig idag :).
Blir ridning snart, ska bara byta om först :P

DEN ÄR INTE SANNNNN, man skulle skriva en artikel på svenskan och jag bara hittade på!! EJ SANN EJ SANN!!
altså det som står här nedan!

Tv-stjärna överlevde dödskraschen!

Usa: Den 45 åriga tv-stjärnan, känd från ”Vänner”, blev igår kväll påkörd.

Det var en man i 50års åldern som frontalkrockade med sin lastbil, rakt in i tv-stjärnans limousin.

Tv-stjärnan mer känd för sitt berömda namn, Courtney Cox, bor i Birmingham Alabama, som ligger i den sydöstra delen av Usa. ”Det blev ett eko av plåt, som slog mot varandra” säger tv-stjärnan själv till nyhetsbilagan.

Konsekvenser:

Courtney skulle ifrån en tv-studio som ligger i Phoenix.

Hon hade just varit och spelat in den näst sista delen av säsong 3. Det var i en kurva runt klockan 22:00 på kvällen som det hände. Det var i en höger kurva som lastbilen gled ut lite för långt i vänster körfält. Den våldsamma sladdningen på lastbilen, slutade med oanade konsekvenser.

Efter denna krasch kan hon inte längre spela en av huvudrollerna i serien. Det betyder att sista delen av Vänner inte kommer att bli inspelad på länge.

Producenten för Vänner säger såhär till bilagan : Vi kommer inte byta ut Courtney, och kommer därför att vänta tills hon är frisk, och kan spela huvudrollen själv.

 

Ord mot ord:

Läkarens utsaga efter Courtneys långa tid på Intensiven: Hennes ben är oerhört starka. Men jag tycker att hon bör vänta uppåt 1 år innan hon utsätter kroppen för, för mycket.

Sjukgymnasten: Jag tycker att hon ser fräsch ut och inom 1 vecka borde vara på benen, att kunna spela in den sista delen.

Courtney och hennes familj är oroliga och har svårt att veta vem dom ska tro på. : Jag tycker själv att en läkares ord är viktiga, men sjukgymnasten kan mer om benen inuti kroppen, säger hon själv till bilagan.

 

Glad överlevare:

: Både jag, lastbilschauffören och min familj kan inte förstå hur jag kunnat överleva den där hårda kraschen.

Nu är stjärnan i alla fall på benen, och hela vänner serien räknas vara klar inom 1½ år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0