msn

Haha sitter på msn , kom nyss hem från skolan.
Snackar med Megge :P.
Han är ju som han är, nejdå, jag förhör han på engelskan :)).
iskolan har vi vell inte gjort mycket.
Jag håller fortfarande på med bildmappen, som jag själv är välldigt nöjd med :).
Jag har skrivit carro med kantiga tjocka bokstäver, sen har jag skuggat dom.
Jag har gjort blad som klättrar igenom bokstäverna, jätte snyggt tyckte jag :).
Vi fick sluta tidigare idag, för att våran engelska lärare skulle hämta sin son och åka till sjukhuset :P
Vi slutade när vi egentligen skulle haft börjat, så vi fick ju även börja lite tidigare :P.
Jag ska snart plugga engelska, men man pluggar ju genom att förhöra :).
Har prov imorgon, känns rätt bra faktist, för jag kan rätt mycket.
madde kanske kommer senare när hon och becca varit på stan :).

Såg ni på idol igår?
det var två stycken från Falun där :)).
och båda gick vidare.
Jag diggade hon med keyborden, älskade hennes röst :))):
nu ska jag pluggisch!

HUUGS(A) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0