Morgon :D

Vaknade runt halv tolv :)
skönt att få sova ut, fasst inte så roligt att man är sjuk :/.
Jag mår bättre idag huvudvärken är borta :D.
Jag har ingen feber :)
Så det blir förmodligen skola imorgon om jag bara är lite snorig och halsont :).
Jag vill verkligen inte missa mycket av skolan, sen måste jag bli frisk för jag vill rida imorgon, för det blir snack om tävlingen i helgen :).
Blir iallafall ingen fotboll ikväll, men jag ska dit och kolla, så att jag får en närvaro prick :).
Igår kväll kollade vi klart på Män som Hatar Kvinnor, jag älskar den filmen var super bra!! :D
Den får lugnt 5/5 av mig! :)
Jag kom på andra plats i www.llrk.blogg.se hon hade en veckans blogg :).
Jag kom till final och till en andra plats :D.
Tack för rösterna :))):

Nu ska jag prata lite med mamma och pappa
Hörs sedan.

HUUGS(A)<33



Här kommer texten från baksidan :)

Journalisten Mikael Blomkvist får i uppdrag att lösa en 40 år gammal mordgåta tillsammans med en av Europas bästa hackers. Den piercade och tatuerade Lisbeth Salander.
Jag tycke filmen var rå men väldigt gripande.
Håller med min vän Jennie som också sett den, att det är inget i filmen man måste fundera på :).


Kommentarer
Postat av: Nadja

usch. Jag ska träna. Krya på dig. =)

2009-09-08 @ 13:02:17
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Tack så mycket:) Vill ni va med och tävla så är det alltid öppet!

2009-09-08 @ 13:38:43
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0