Ica maxi

Nu är första dagen på ica maxi avklarad :).
Vi började klockan 08:30 imorse, och slutade 15:40.
Super kul att vara där, men man blir så himmla trött och får jätte ont i fingrarna.
Efter allt plockande med kartonger och dylikt.
Det är inte bara jag och Jennie som praktiserar, även Jesper och Farhan från 9g.
Sen är det även två killar från 9b på bjursås skolan :).
Efter "jobbet" drog jag och Jennie till stan, jag köpte en hårmassör och en choklad kaka, för mamma fyller år idag :)

GRAAATTTTISSS MAMMSEN"!!!! <333

 Sen handlade Jennie ett linne och smink och nått mer .

Nu ska jag kolla en snabbis på facebook sen blir det ridning..


HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0