I´m back!

Nu har jag kommit hem, och matchen gick vell inte som tänkt.
Vi förlorade med 1-9 det var våran sämsta match.
Synd var ju att vi spelade dåligt mot serieledarna.
Dom har två i laget som ser ut som killar, båda är super duktiga.
Men en av dom var så duktig, så han skulle kunna bli som zlatan :P.
China maten var super go, men synd tycker jag om dom.
Jag och mamma var på gina och köpte en stickad tröja, som är as mysig :)
I love it!.

Idag dog även en häst, det var på travet på tv,n som en häst ledde.
Efter ett tag började den halta, sen gick den omkull.
Och där efter dog den, jag tror själv att hästen kände av det eller nått.
och då började han halta.
RIP den :/

Mamma pappa mormor och morfar äter tårta från ica maxi.
Mamma fick en tårta och tårtspade av dom gratis.
Tårtan var värd 99-119kr och spaden var värd 49:90kr :O.
Tänk att dom ger bort det till alla som fyller år.
Tacktack ica maxi :P.

 okej den är åt fel håll men ni får vrida datorn lite :P.

HUUGS(A)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0