Har ni väntat länge?

Sorry att jag inte bloggat :/.
Jag slutade 4 idag, och följde med Jennie hem :D
Sen blev det fotbollsträning och nu sitter jag äntligen hemma =).
Vi hade streetdans på gympan med en riktig dansare :D.
Hon var as bra tyckte jag, sen var hon även rolig =).
Jag tror hon heter Nina, hon har iallafall dansat i globen och även varit dansare och koregraf(stavning) vid Carola Häggqvist uppträdande :P.


Idag på träningen var det vell som vanligt, bara det att jag och Samira gjorde snyggast och vakrast sak vid skottövningen.
Hon passade mig jag passade tillbaka och hon la fram en boll rullande, som jag sedan sköt rakt i krysset :D:D.
Älskar när det går bra. :).
Imorgon är det match mot Långshyttan och dom ville att jag skulle spela, men jag har ridning och vägrar skippa den :/.
Nu ska jag käka lite kvällsis först kan jag hissa och dissa lite :P

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0