Gardasil

Hejhej allisammans :)

Idag var andra dagen på praoen och jag och Jennie fick ej vara tillsammans :/.
Men det var vell rätt roligt  ändå, jag fick jobba i frysen :).
Nu ska jag kolla på IDOL :))).


Idag har jag även varit och tagit första livmoderhalscancer sprutan.
Jag känner att jag inte vill ta dom andra, för det gjorde så himmla ont!!.
Men såklart jag ska ta dom :P.
Jag och Jennie har ridit på Floki och Logi, det gick jätte bra, och var super roligt :)).

Nus ak jag kolla :).


HUUUGS(A)<333


Kommentarer
Postat av: caroline

Den sissta gör inte alls lika ont :)

Jag tyckte att den första var sådär.. men den mellersta den var inne typ as länge och känndes mest :P <3

2009-09-29 @ 20:27:59
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0