Gårdagen =)

Igår var det jätte roligt.
Vi var massa ungdommar vid "nakenbadet" ute på Roxnäs.
När vi varit där ett bra tag, jag höll vell på och var lite med en kille.
Så helt plötsligt skriker en POLISEN KOMMER!.
Eftersom det bara finns en enda väg ut från roxnäs, så kom vi på, vi kommer möta dom.
Inte bra, så vi gömde oss.
Men sen gick Filip fram, och såg att det ej var dom, så vi sprang som jubelidioter! ;))).
HAHA.
Sen när vi kom en bit ringde Jennie, då hade vi glömt henne :/.
Så jag fick lov att vända och hämta henne.
Men senare på kvällen var vi vid hälsinggårdens lågstadium där hade vi super kul.
Jag höll vell på lite med en kille <33
Blev lite kär faktist.
Kom hem 02:30 somnade 03:15 och gick upp klockan 8:00.
skit kul, nästa g¨ång så kommer det bli helt andra tider som jag ska BESTÄMMA"! haha :P.
KVÄLLEN VAR UNDERBAR :)))).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0