://

Hinner inte skriva så mycket ska snart äta, har varit på stan, och sen blire fotboll :/.
Jag har varit i skolan, blev nästan klar med ängeln på slöjden. :).
Vi slutade klockan 11:40 idag :). På No imorse så höll vi på med hjärtat, och våran lärare tog in ett fårhjärta.
Som lungorna njurarna och levern fortfarande var kvar på.
Tjejerna i min klass var vell ganska kräsna, men jag tyckte bara att det var interessant :P.
Sen höll megge i min klass upp det så stoppade min lärare in ett luft rör i matstrupen, och blåste :).
Då fick vi se hur en lunga rörde sig när vi andades :)).

nu blir det mat

HUUGS(A)<33



Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt ;D

2009-09-15 @ 18:11:31
URL: http://lipglossarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0