Dirty dancing

Jag och mamma sitter och kollar på dirty dancing.
Jag tror den går eftersom han Patrik Swayze dog häromdagen.
Jag och Jonna har haft så jäkla roligt i stallet.
Efter vi ridit gjorde vi varma mackor och åt.
Sen åt vi massa godis mumsa mumsa :P.
Det gick super bra att träna inför jubileumet som är nästa lördag.
Jag ramlade av för att Walther kom för nära men hoppade ändå.
Då gick låstnade hela mitt stigläder, så jag hängde runt halsen.
Och sen kastade jag över ena benet, och ställde mig på backen.
Så ramla av kanske inte är helt rätt men halvt då :P.
Programet är jätte bra, och jag och Hanna Linder kommer bli ett bra "Fux team".
Jonna och Camilla är det "bruna teamet" :P.
Hoppas det kommer många på Lördag klockan 11:00 till våran underbara ridklubb :).
Nu ska vi kolla vidare :P.

HUUGS(A)<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0