Deutsch

Sitter med pappa och pluggar tyska :)).
Så himmla glad för jag har läst igenom några ggr, och skrivit 2.
Nu kan jag dom super bra!! :)).
Ska på ridning senare :).
Bli hoppning idag med, eftersom onsdagar är "hoppgrupp".
Sen på fredag ska vi träna inför 40 års jubileumet :).
jag ska hoppa Walther på flagghoppningen.
Det ska bli så himmla roligt.
Efter vi tränat ska vi vell ha lite roligt med godis och sånt, sen kommer mamma och hämtar mig =).

Morfar ringde nyss, jag har skickat "artikeln" till han.
Han tyckte den var super bra, men jag skulle ändra ett ord till ett annat.
Så jag ska lämna in ett nytt papper till min lärare :).

Nu ska jag fixa lite mer med bloggen tror jag.
Sen sitter jag även på facebook "farm will " :)).

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0