China/Kina

Haha vet inte men jag tycker att china ska stavas med C det är snyggast! :P.
Jag ska splea fotbollsmatch snart.
Blir mot Avesta , dom leder serien, och jag hoppas vi ger dom ett riktigt motstånd! :).
Sen efter det drar jag mamma pappa mormor morfar till China resturang, gud vad gott.
Lite synd bara att vi ska äta på den resturang som hon försvann, och igår hittades hon död.
Hon hittades mellan Falun och Rättvik, kul att äta, stakars dom.
Fast jag känner att hon varit försvunnen i över 1månad, och det är skönare att hitta henne död, än att inte hitta henne alls.
Nu vet dom iallafall vart hon är och vad som hänt.
Efter china blir det tårta, mormor och morfar kan inte komma så ofta eftersom vi har fullt upp och morfar jobbar.
Så därför firar vi mamma nu, men hon fyller iegntligen år den 28 september.
Hon fick ett kuvert av mormor och morfar nu och hon öppnade det, det innehöll 4000kr :O.
Värsta snälla dom är, det är hjälp till mamma som är med i caravan club och är en av dom som ska få ta b.e kort (kör) billigare :P Så dom betalar det åt henne :).

nu ska jag käka frullerulle!

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0