Carro Hissar och Dissar

Jag vill hissa detta

 

*Brun hy
Jag älskar verkligen brun hy, man ser inte ut som man är sjuk. Man blir/ser fräschare ut m.m. Har man svårt så tycker jag att man ska prova brun utan sol.

*One missed call
Jag tycker att den filmen var spännande och jätte bra.
Det var en super bra handlig, fasst det står att det är skräck och så mycket skräck var det inte.

Jag vill dissa detta


*Laktosallergi
Jag har blivit det och jag hatar det. det finns så mycket jag inte kan äta, nästan ingen glass bara isglass. Sen mycke godis speciellt choklad innehåller mycket mjölk yogurt ost smör m.m.

*Sena luncher

Hatar att gå i skolan och sitta och sukta efter maten. Sitta och inte kunna koncentrera sig. Jag hatar verkligen det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0