48 min

Igår kväll eller i natt kanske man ska säga haha :P.
Nej men jag moa och jennie sprang nattorigentering.
Vi startade 22:01 och skulle hitta 11 kontroller :).
Vi sprang på 48 min, det är en jätte bra tid och under 1h.
Vi hade säkert sprungit 3-4 min snabbare, om det inte hade varit för några idioter att riva ner kontroll numret!.
Men vi sprang bra ändå.
Man tänkte inte på att det var mörkt ute, det var super lätt att springa i mörkret man blev inte så anfådd.
Sen fick vi några idioter bakom oss som var helt körda i huvudet.
Skrek pedofiljävlar horor och sen typ att dom skulle slå ihjäl oss.
Men snälla är dom treåringar eller, väx upp för fa*.
Jag gillar inte sånna människor som ska skrika fula ord fast dom inte har någon anledning!!.
Jennie ringde precis och det blir inte att vara idag för hon har ont i huvudet, sen ska ju jag rida också så det blir bättre att vara imorgon.
Jag kanske rider Logi nu istället, ska bara göra våfflor.

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0