40 års jubileum :)

Idag firade min ridklubb 40 år, och det firade vi med ett stort jubileum :))).
Det fanns ponnyridning, prova på ridning, 4 kamp tipspromenad, en för barn och en för dom större.
Sen fick man gratis tårta och saft/te/kaffe :).
Sen hade vi arangerat ett "show" del på dagen.
Det började med höjdhoppning, där det var  storhästar Warre och Walther :)
Och sen var det d-ponnyer Truffel och Ragge :).
Ragge hoppade totalt 120 rev ut sig på 125 cm.     4:a
Sen Warre hoppade 130cm och rev ut sig på 135 cm.    3:a
Tryffel hoppade 125cm och rev ut sig på 130 cm.   2:a
Walther hoppade 140cm och hon som red tyckte det räckte.    1:a

Jag hoppade Walther på flagghoppningen och det gick super bra.
Vi var 4 styckern jag och Hanna linder (red ragge) hoppade som indianer.
Och dom andra två Camilla och Jonna var cowboys :).
Allt gick perfekt.
Dagen blev super :).
Sen hade vi ju med våra söta små hundar eller det är inger och nils olofs hundar men jag hade dom idag :).
Alla hälsade på dom hela tiden, så när vi satte oss i bilen hem, så somnade Ossi direkt i Jennies knä, och malla satt och halv sov :P.

Sen vill jag bara säga att imorse när jag duschade gick duschen sönder och nu vann pappa på 4 kampen, och gissa vad han vann, jo en ny dusch stång med slang och handtag ;).

HUUGS(A)<333

 

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: JA!

2009-09-27 @ 00:31:46
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0