Grandma and Grandpa :)

Hejsan svejsan jag sitter hemma hoss mormor och morfar :).
Vi åkte ner till Avesta runt halv 10 imorse :P.
Just nu är mamma pappa och morfar ute och övningskör :P.
Mamma ska ju ta BE kort, så morfar och pappa hjälper henne just nu. :P.
Hon är ute och kör och ska backa husvagn HAHA hoppas det går bra :P

Sen måste ju hon ha ett sånt kort om vi ska kunna dra släp sen när vi köper våran nya bil :P.
LÄNGTAR tills dess:P.

Jag längtar lite tills jag kommer hem idag, eftersom vi har hämtat en ny shettis idag :).

Samantha Fux heter hon och är ett litet shettis sto på Ca:97 cm :P.

GULLIGT GULLIGT, så nu har jag blivit ridlärare åt en liten tjej som fyller 5 år i helgen.
Hon heter stella och är en ybergullig liten tjej :).

nu ska jag ha kul med mormor :))))))))


HUUGS(A)<333



laget i ORSA :) från vänster: Evelina L-Naxos Jelena E-Svennis (grabben) Jag-Logi fra Kokholm1 Amanda L-Michel
<3

+ mitt i lagledare + hopptränare Jenny Åsenlund :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0