Fredagsmys =)

Äntligen helg :)

Idag i skolan var det roligt :).
Vi började med so prov, som jag tyckte gick super bra! :)
HOPPASHOPPASHOPPAS :).
Idag hade vi även idrott, det hade vi som sista lektion.
Vi hade innebandy och jag och Carro w ska ju vara med i drag, så det var bra att vi fick träna :).
Jag gjorde 2 mål och carro 2 sammanlagt gjorde vårat lag 7 stycken :)
Känns bra, och vi fick godkänt av killarna :D.
Lite tråkigt vara att en man som kommer från irak var med (vuxen) och han skulle skjuta en boll.
Då dundrade han, och jag fick bladet i ansiktet, det tackar man för :P.
Gjorde iallafall CP ONT! :)

Klockan 17:32 tar jag bussen till Svärdsjö, Jonna kommer och hämtar mig slipper jag gå :).
Dåblir det städa hela ridanläggningen, + att vi ska bygga banan för imorgon :).
Senare ikväll drar jag till Logi och packar för vi ska tävla imorgon :)
Sen åker även jag och mamma och hämtar sm släpet som vi ska få låna :)

HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: Elin hansson

Fan vad coolt med en islandshäst som hoppar :O <3

2009-10-16 @ 15:38:40
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0