16:00

Idag var det lång dag i skolan :/ Fast tiden gick ändå rätt så fort :).
Det som är tråkigt med skolan är att man jämt ska vara så hungrig innan maten :).
Pinsamt med alla ljuden som kommer HAHA :).
Matten idag var rolig jag jobbade rätt mycket, för jag var på riktigt humör :P.
Japp jag vet vad ni tänker hur kan man ha mattehumör? :O hiihii.
Sen på engelskan var det så ursäkta cp roligt, jag carro och elin satt i korridoren och skulle läsa, så kom marcus och daniel.
Marcus var så himmla rolig, så carro såg ut som en röd tomat i ansiktet, för att hon skrattade så mycket!! :)).

Idrotten var super dryg, vi hade styrka och kondition med en vikarie. Gud så slut man blev!! :)

Efter skolan har jag varit vid stallet för jag är ju ridlärare :).
Stella började rida idag på Sessan :).
Det var roligt för den ungen är så himmla gullig! :).

Imorgon blir det att åka till magasinet nere på stan, så det blir en liten sovmorgon :).

HUUGS(A)<33

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Jaa :) <3

2009-10-13 @ 20:25:13
URL: http://eelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0