Dumma Hals :@

Somnade mellan klockan 02:45-03:00 :P.
Tänkte att yes nu kan jag få sova ut till typ 12:00 imorgon :P.
Men nej nej halsjäveln dampade klockan 09:30 :@.
Somnade om tills mamma ringde typ 10:44, då gick jag upp, nu sitter jag är och bloggar lite :P.
Igår var en underbart rolig kväll tilsammans med Jennie och hennes lillebror Daniel :DD.
Det var ju pub 2km från hennes hus, så vi tog cyklarna 22:30 och smög på alla vuxna, tills klockan 00:50 ;P.
Då vi cyklade hem 2 km :P.
Men det var super kul och man fick se lite roliga saker, och lite läskiga hihi, :P.
Nu ska jag gå och äta frulle rulle sen blir det plugg en stund :).
Hörs senare :).

HUUGS(A)<3333

:Ryska revolutionen:

:Matte:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej ;) du kan di göra ett inlägg om din systemkamera? vad det är för någon och så ? :)?

2009-11-22 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0