the best day in my life (bäbis är hemma)

Haha okej inte bästa dagen kanske.

Men jag började dagen med att stå på loppis.
Jag tjänade 175 kronor, så nu kan jag handla skorna klänningen och bikinin :D:D.
Sen när jag kom hem hade Jennie ringt :DDD jag ringde upp. Vi typ skrek till varandra i början.
När jag ätit lite lunch drog jag upp till henne, det började med en värmande kram.
Sen massa prat. Madde kom även, då berättade hon om Turkiet och om A ;).
Madde drog ganska fort hon skulle till några hundvalpar.
Jennie och jag pratade om allt möjligt, både hemlisar och inte.
Senare spelade vi guitar hero, jennie ÄGDE. jag vann en gång av hundra xD.
Jag och jennie delade på en pizza mumsgt var det.
(OBS det råkade bli fet mat två dagar i rad hihi).

Jag fick ett jätte fint armband av henne blåa pärlhjärtan :D

Nu kommer skolan bli super roligt igen, den har varit tråkig som bara den YESYESYES <333

Nu ska jag titta på tv sen läsa Twilight :P.

Lite mer kommentarer Tack! <3

HUUGS(A) <33333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0