Saturday Night :)

Japp gårdagen blev ju som önskad :D.
Jag och Jennie tog moppen till Lugnet (viking line cup), där vi senare träffade Becca Madde Cassie och Adam.
Vi var där hur jäkla länge som helst.
Sedan tittade vi på Sebbe när han spelade match, dom vann med 1-0 tror jag.
Senare mot kvällen gick Madde Jennie och Becca ner till stan, och Cassie åkte moppe med mig.
Jag sjutsade sedan Madde till Statiol för att hon skulle köpa läsk och godis :D.
När vi kom tillbaka drog jag och Jennie till Donken.
Den var typ över belamrad av massa folk.
Jag åt en liten strips och en mc chicken junior, och Jennie åt en liten strips och cheesburgare :D.
Vi satt där ett tag, sen tog vi en runda ner på stan.
När vi var på väg hem så höll jag på att frysa ihjäl, jag släppte av Jennie hemma hos henne.
Sen drog jag hem och där väntade mamma med garage dörren öppen ;).
Mamma fick värma mig hur länge som helst innan jag fått upp värmen.
Jag fick lov att sova med sockor byxor och nattlinne + filtar och täcken.

Kvällen blev super bra! måste göras om :d

HUUGS(A) <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0