Min Helg :D

Helgen började ifredags lite lugnt var hemma och kollade på tv.
I lördags målade jag utemöblerna, sen drog jag och mamma upp till Lugnet och kollade på häst hoppning.
Efter följde Josse med hem, vi åt glass från mc donalds och smaskade chips :D
när vi hade varit och tagit in hästarna och fixat, värmde vi våra pizzor, och kollade på euriovision song contest.
Jag tyckte om några låtar men bäst var vell ändå, Alexander Rubak :DDDD.
Det visade sig att många tyckte det och röstade han till en vinst.
Sen gick vi och la oss jag sov bara några få timmar, jag var super nervös till tävlingen.
Mamma väckte oss 05:45, då var det dags att klä på sig och åka och hämta hästen.
Det gick väldigt fort att åka till Leksand. när vi kom dit gick vi banan och anmälde oss.
Sedan var det  dags för framridning.
Jag fick rosett i 70 cm sen i 80 cm gick jag 0+0 (dubbelnolla) :DD jag var bara 1 sek i från placering, super nöjd.

Några andra resultat av mina vänner var :

Frida Söderlund 2:a i första klassen och några fel i andra klassen.
Emma Nilsson Vann första klassen och dubbelnolla (tiden räckte inte) i andra klassen.
Johanna Good 5:a i första klassen och utesluten i andra klassen.

Efter tävlingen var det fotbolls match mot Forssa BK
det blev 2-2 jag gjorde  ena målet och passade  det andra målet :DDDD


HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0