Blogg Test

Lovar du att vara ärlig?  Ja.

Du heter: Maria Caroline Forss

Smeknamn: carro
Hur länge har du bloggat? 5 månader.
Vad bloggar du om? Mina dagar

Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen speciell
Låt som får dig att må bättre? The boy does nothing :D

Beroende av: ibland godis, :P

Vad behöver du mest just nu: pengar

Vad tror folk om dig? jag vet inte, vissa tycker att jag är snäll andra rolig

Stämmer det? ja det tycker jag vell

Vad får du oftast komplimanger för? Min piercing och mina bruna ögon

Vad säger du för att imponera på någon? ett leende kanske

Hur imponerar man på dig? man är sig själv.
Vad funkar bäst att ge till dig om man är av motsatta könet? en kram
Brukar du skratta för dig själv? många gånger

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag raderar varje som kommer

Var bor du? Falun.

Trivs du där: Jao

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Vad har du för mobil: Sony ericsson

Nästa mål i ditt liv: benmuskler platt mage (helst en piercing i läppen men :P)

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Caroline

Vem ringde du senast? Josse

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Men vi träffas på Dalahoppet i morgon

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar

Sov du ensam: med min katt

Brukar du komma i tid: Ja

När mår du bra: när jag är med mina vänner

När blev du fotad senast: fotbollsträningen i tisdags
När grät du senast? Varför? det var ett tag sen,.

Hur känner du dig nu: Super bra!

Vanligaste färg på dina kläder: Alla möjliga, andra brukar säga "du passar i allt". 

Vad saknar du: Rhodos, jag skulle vilja dit nu när jag är äldre.

Favorit dryck på morgonen: oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23

Är du blyg? det beror på vad/när

Sysslar du med någon idrott: ridning och fotboll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Är du nöjd med ditt liv: Ja

Vad är det värsta du vet? vänner som snackar skit

Vad längtar du till? tills mormor och morfar bjuder oss på en res xD

Har du bra vänner och äkta vänskap? ABSOLUT!

Vad är det finaste du fått? ridstövlarna

Om fem månader: är det oktober och jag har börjat 9:an

Om ett år?: har vi fått reda på gymnasium.

Du samlar på: hästböcker

Vem ringer du när du är arg/ledsen: jennie

Har du strumpor på dig nu: Ja

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: Öronen och naveln

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: Ja, inte just nu bara

Är du bra på att laga mat: japp

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: lite kanske, jag var vig när jag gick på taekwondo.

Vilken är din favoritglass: Calippo och magnum java

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: varje dag, är jag inte på sport så cyklar jag 4 km eller joggar med hunden :D

Vad är det viktigaste i livet? vänskap och kärlek
Har du fått en glad överaskning idag? Vad? nej
Vad ska du göra nu? byta om till fotbollen


Kommentarer
Postat av: jennie

haha lilla gumman, du har bloggat i fyra månader! ^

2009-05-17 @ 21:38:12
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0