Träning för FIA x)

Idag var det super kul att få hoppa för en ny tränare. Hon är B-tränare och tränar upp till 140 cm
Jag och min älskade Walther hade inga problem med hennes kluriga bana med alla titthinder som hon hittat <3
Jag och walther hoppade 1,10 cm :DD det var skiiit kul! <3
Synd att det blev lite på och av i galloppen mot räcket. Han fick inte plats pga att jag brommsat lite mycket. Han stannade och jag landade på knä på backen med en träbom under höger knät AJJ! :ooo
Nu har jag ramlat av han på rumpan nu knät nästa gång blire vell magen x)
SYND attt jag inte hade Walther som egen häst. JAG VILLL HAAA HAN! <3
Ha det bra ska gå och käka lite kvällsis <3

Hugs Caroline Forss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0