Lyckad Söndag! <3

Har precis kommit hem från Lokala tävlingen i Sveden.
I LD Clear Rounden fick jag Roseettttt :D:D:D:D
Och i LC hade han korsgalopp mot 3:an och synd nog rev han.
Annars hade jag varit uppe i toppen och slagits om segern tror jag :P
Vckan Var min hästskötare :D och Micaela <3 Efter LD gick mamma upp
till släpet medans jag tittade på dom som hoppade d-ponny :P
När jag sedan kom upp skrek mamma "Carro vi har en kris här"
Kris? tänkte jag. Jo men visst Logi bus unge hade ryckt sönder tränset.
Så jag fick lov att låna Vickans träns. Det passade perfekt på han.
Nu blir det att åka till Aubiose och köpa ett nytt .. :P
Jag tycker att dagen var super lyckad!

JAG ÄR JÄTTTE NÖJD MED LOGI <3<3

nu ska jag gå och ändra stav felen på min svenska novell. Nu är den äntligen klar.
Körde gärnet i går kväll. x)


ÄLSKAR DEEEEJ <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0