Lördag <3

Har varit på tävling och tittat på 1.10 cm hoppning.
Hanna Lunå hoppade lite synd att det blev 8 fel i grunden.
Men bättre går det nog nu när hon startar 1.20 cm.
Efter det åkte jag och tränade sedan gick jag över till ica maxi och köpte godis.
Jag klant arsel hade en scanner men glömde att scanna godiset XD så när jag kom till kassan sa hon "det blir 0kr" nollkronor???
Är man pucko så är man :P
Just nu har jag städat kaninburen och fixat släpet inför tävlingen i morgon.
Snart ska jag äta korv med bröd och sedan upp till Stallet och skritta Logi och fixa till i morgon :D:D:D
I morgon åker jag till stallet vi klockan 7:15 sen ska jag möta Vickan klockan 9:00 på Sveden hon är min hästskötare för dagen.
Det blir att hoppa LD LC <3
Mamma träffade Lena våran förra granne på Sveden i morse. Då fick vi höra att en häst skadat sig i transporten.
Hon hade fasstnat och slitit av en artär i vid hoven, det hade sprutat super mycket blod aj aj aj :S
Tur att det fanns en vetrinär vid tävlings platsen. Hon fick sy i hop akut.
Hon hade sagt "så länge som jag jobbat har jag nog aldrig sett så mycket blod".
Det är vell inte riktigt det som ska hända vid enn lycklig och rolig tävlingsplats :O....

HA DET BRA ! KANSKE SKRIVER JAG MER IKVÄLL! <3

ps skriv en kommentar om vem du tycker ska vinna melodifestivalen ikväll ds :P



Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG TYCKER ATT MÅNS SKA VINNA :D

2009-03-14 @ 14:30:05
URL: http://mariacarolineforss.blogg.se/
Postat av: Karl

Hoppas och jag vet att Caroline af Ugglas kommer vinna! :P

2009-03-14 @ 14:30:51
URL: http://mariacarolineforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0