Vissa fick..

Sitt sommarlov nyss :D.
Det var hästarna på klubben :D.
Jag red som nr 3 och det var super roligt, skönt väder att rida i, det luktade regn.
Walther är inte rädd för nått.
Han brydde sig inte om leran och vattenpölarna.
Sen kom vi till 1 rinnade bäck full med lera på kanterna.
dom två första gick över utan problem.
Walther vägrade han kastade sig bakåt flera ggr.
Tillslut blev jag så förbannad att jag hoppade av och drog han över xD:P.
Men det lönade sig, vi kom över. :D
Det var iallafall roligt att se så fria dom såg ut att vara.
Gräset i deras sommarhage gick ända upp på låren på mig (jag är 171 cm) :P.

Nu ska jag äta varma mackor :D imorgon allihopa är det midsommar :D.
GLAD MIDSOMMAR ALLA LÄSARE :P
HUUGS(A) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0