Värmeböljan

Ja värmen bara fortsätter att strömma in.
Jag madde och jennie låg vid stranden på flytbryggan idag igen :D.
Vi simmade även under den :O.
Nej det var inte så läskigt som jag trodde det skulle vara xD.
Jag och Madde var på stan i morse, hon anmälde sig till trafikskolan för att ta sitt moppe kort :D.
Jag gick på Gina, Madde valde 2/3 sakerna som jag köpte.
En rosa tunika och en sommrig klänning. se bilder nedan :D.
Sen köpte jag även ett blått/turkost linne.
Vi var in på telia för jag vill ha en ny mobil.
Kanske kan köpa en eftersom man fått konfa present pengar.
Har kollat in 2 olika i flera veckor men, vet inte vilken jag ska välja :D.
Vad tycker ni?

nu ska jag käka macka :D <3

HUUGS(A) <333

 





okej hittar inga bilder på mina nya kläder, men jag lägger in senare :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

den silvriga högst upp :) eller svarta nedan!

2009-06-30 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0