Tack!

Jag vill bara säga tack för ala presenter, eftersom några i min släkt läser min blogg så skriver jag det här :D.
Jag fick nu tar jag allt sammanlagt,
500kr på Ginatricot
silver halsband med en skyddsängel på
Guld halsband (18 karat) med ett litet hjärta
silver fotlänk med ett litet hjärta
silverarmband
3600:-
sen fick jag ett kort som det stod
"Tack Caroline för all hjälp i stallet, som tack får du och Logi åka på ett ridläger om 2 veckor.
Kramar Inger och Nils-Olof"
Jag var nog på väg att börja gråta då, inte undra på att Inger ville att jag skulle öppna paketen så fort ;).

Jag är super NÖJD! över min Konfirmation :D.

HUUGS(A) <3333

Kort kommer på sakerna :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0