Soorrry

För att jag inte han skriva igår.
Men direkt när jag kom hem efter konfan så åt jag mat.
Sen stack jag till Logi och mockade.
Jag hade med han till hoppgruppen igår :D.
Det var sista gången nu innan sommaren. : /.
Vi hoppade först kluriga vägar, Jenny tyckte han var super duktig :DDDDDD GLAD MAN BLEV :D.
Föresten så skulle alla vända snett igenom och prova göra ett galopp ombyte:P.
Jag bara, Ööö? jag har inte ens gjort det på han någon gång sen vet jag knapp hur man gör.
Jenny bara "men prova". Och vad hände, jo min underbara ponny bytte :DDDD.
Sen hade vi Duellhoppning.
Banan låg på 80-85 cm, felet var tror jag mamma och några till, att vi hade längre vägar på våran sida än vad dom andra hade.
Logi fick starta i vårt lag jag var med jossan och emma :D.
Jag ledde än bit men sen helt plötsligt gick Frida om mig, fast Logi gick snabbare och tar längre galloppsprång :S.
Därför trodde vi det,.....
Men det var iallafall roligt och vi fick Silver medaljer :DD.
Efteråt satt i och fikade och skrattade i kanske 1 h :D.
Och gav Jenny presenter och blommor :D.

Idag är det sista dagen på Konfan för denna vecka.
Vi ska plugga lite på pjäsen :D.

När jag kommer hem ska jag klipa gräsmattan.
Sen ska jag och Jennie rida Lotus (jennie) Walther (jag) till betet :D.

HUUGS(A) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0