Morrrrrr : /

Rolig konfa dag idag, vi hade temat bibeln :D.
Vi gjorde lite övningar sen gick vi ut och lekte burken.
Rebecka och Jessica fick nästan vara hela tiden, rebecka var värst xD.
Sen skulle vi läsa två och två i bibeln och komma på vad dom tillhörde.
Jag var med Micaela, och det gick super bra :D.
Konfan är så bra och trygg man vågar prata och yttra sig och t.o.m säga emot och tycka egna saker.
Seen åt vi korv med bröd mums (RAGGARMENYN) som dom kallade det för :D.
Klockan 13:00 var det andakt i kyrkan, vi sjöng och Jessica läste en vers ur bibeln :).
Sen var det dags att planera dramat :D.
Vi började med att läsa igenom det.
Längre in i dramat så skule Gud säga "Käften änglar" och det hamnade så att Carro W fick säga det högt :S kändes inte tryggt xD.
Jag och Jennie mfl skrattade så åt henne, så jag håller med henne :D. Hon såg ut som en tomat :P.
När det var dags för rollutdelning, så ska jag spela Eva och Carro w Adam och Jennie ska vara "GUD" XD.

Morr säger jag åt Laktos allergi.
Jag har förmodligen det, eftersom jag får super ont i magen när jag äter/dricker mjölk :(.
Tänk allt gått som innehåller mjölk!!! haha.
Men så är det hellre utan än att få ont i magen !! :)

HUUGS(A) <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0