Klassensdag

Idag var det klassens dag det var super kul, fasst det regnade :D.

Sen var jag med Jennie efterskolan, vi flammsade jätte mycket.

Senare åkte jag till stan med mamma och köpte skor.
Där mötte vi pappa, sen åt vi på pizzeria:D.
Denna vecka blev lite fettig såhär brukar den inte bli ;).

Nu sitter jag hemma och kollar lite på tv.
Snart är det super size vs super skinny :D.

Det var en cp gubbe idag på ica maxi.
Han klagade på mamma för att hon ställt sig på handikapp.
Bara för att vi skulle plocka in sånna här blomjordssäckar. :OOO
Mamma sa bara : är du utan parkering så kan jag flytta mig, men det svarade han ej på.
Sen sa han tänk alla dom som behöver denna plats och du sgtår i vägen.
Mamma bara, jag om du slutar shafsa med mig så går det fortare,+ att jag står här och kan flytta mig när dom kommer.
Ja men tror du att dom vill kliva ut och säga åt dig.

och sådär fortsatte det,.
Jag hatar sånna som bara klagar och påpekar allt!!!

Nu ska jag dra puss puss <33

HUUGS(A) <33 a=sötast<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0