Känslig?

Jag vill bara ge er med känslig hud ett tips.
För kanske 1 vecla sen för er som inte läste Aftonbladet.
Så var det med tjej i tidningen som andvände den här
"maybelline pure liquid mineral"  det är en foundation
med mineraler som sägs ska vara bra för huden.
Men den här flickan var så känslig att hon fick stora utslag och bölder
Efter den här foundationen.

Jag har själv inte provat den, och jag har ganska känslig hud i bland,
och när man läste detta så ska iallafall jag inte göra det.
Det är inge bra att utsätta sig för det.

Så alla ni som har känslig hud tänk på det här, jag tror inte det är så roligt att få detta.
Sen är det inge snyggt heller.
Först försöker man täcka med sin  foundation och det kanske bara blir värre.

HUUGS(A) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0